System
HR-servicecenter ger dig stöd i frågor som gäller systemet Personec P, självservice.
Systemuppgradering Personec P, självservice
Leverantören av Personec P, självservice, arbetar aktivt för att utveckla systemet. Det leder till att systemet uppgraderas några gånger om året. Information om när nästa uppgradering sker presenteras här så fort tidpunkt är bestämd.
Vad kan jag göra i Personec P, självservice?
I Personec P, självservice, kan du bland annat registrera det som gäller din arbetstid, ansöka om semester och registrera resor. Du kan också se och kontrollera din lönespecifikation. Tänk på att denna specifikation inte innehåller information om avdrag på lönen som görs via banken.
Hur registrerar jag?
En systemuppgradering kan påverka utseendet och ibland rutiner för hur vi registrerar. Vi uppdaterar manualerna så fort som möjligt efter en uppgradering.
Stöd i hur du registrera i Personec P, självservice finns på sidan Guider.
Observera att din kommentar blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra.
Om du önskar återkoppling uppge din e-postadress tillsammans med din kommentar. I det här formuläret samlar vi in personuppgifter om dig för att återkoppla till din kommentar. Uppgifterna kommer inte att hanteras för något annat syfte och kommer att raderas när ärendet är avslutat. Läs om hur Helsingborgs stad hanterar personuppgifter på helsingborg.se/personuppgifter.
Ange din e-postadress för att få återkoppling på din feedback.