Underlag
Underlag måste innehålla rätt uppgifter för att vi ska kunna hantera och registrera underlaget så fort som möjligt. Tänk på att manuella underlag måste vara hos HR-servicecenter senast datum per månad enligt tidplan. Detta för att vi ska kunna registrera det i tid till kommande utbetalning. Sent inkomna underlag hanteras i mån av tid.
De underlag som inte är rätt ifyllda returneras för komplettering och korrigering. Saknas kommuninformation kan vi inte returnera underlaget. Detta med anledning av att vi är stöd till sex kommuner och ett flertal kommunala bolag.
Kontrollera att underlaget är rätt ifyllt och att dessa uppgifter finns med:
- namn
- personnummer
- kommun
Underlag som kräver attest måste också innehålla:
- din underskrift (i egenskap av chef)
- namnförtydligande
Observera att din kommentar blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra.
Om du önskar återkoppling uppge din e-postadress tillsammans med din kommentar. I det här formuläret samlar vi in personuppgifter om dig för att återkoppla till din kommentar. Uppgifterna kommer inte att hanteras för något annat syfte och kommer att raderas när ärendet är avslutat. Läs om hur Helsingborgs stad hanterar personuppgifter på helsingborg.se/personuppgifter.
Ange din e-postadress för att få återkoppling på din feedback.